sobota, 1. marec 2008

Voda ostane zunaj

Kljub zimskim temperaturam, seveda nisem mogel čakati do pomladi, da bi sprobal kanu.

Ko je bilo malo čez deset stopinj, sem se takoj z družino odpravil k bližnjemu ribniku. Pred dovozom k ribniku nas je pričakala velika tabla z opozorilom, da je prepovedana uporaba kakršnihkoli plovil :(

Ker sem to prej preveril, sem poklical predsednika ribiške družine in mi je le tokrat dovolil, da se malo zapeljem (ker je bilo prvič in zadnjič verjetno).

Prvič je bilo vse majavo, ko sem stopil noter. Potem pa se hitro navadiš držati ravnotežje.





Kmalu sem opazil, da sedim na napačni strani, zato je bil kanu na eni strani zelo dvignjen.





Brez težav sem ga usmerjal sam. Čoln je bil zelo dobro vodljiv in tudi vesla so bila dobra.

Teden kasneje se je manjša skupinica odpravila na zbiljsko jezero, kjer smo prvič spobali kanu v parih. Čeprav nihče od nas ni bil izkušen veslač, je kanu dosegel kar dobro hitrost. Žal nimam nobenih slik s tega izleta. Imeli smo preveč dela s čuvanjem otrok in nošenjem čolna sem in tja, ker ni bilo primernega mesta za spust. Čolnarna pa je bila zaprta, kljub temu, da je bilo tisto nedeljo tam na stotine ljudi!!!

Nekateri so mislili, da je naš kanu za izposojo. Mogoče bil lahko še kaj zaslužil s tem izletom :)

To je to.

Mogoče se še kdaj oglasim s kakšnimi novicami. Razmišljam, da bi v naslednjem koraku kanu opremil z majhnim jadrom. Res se slišu čudno, da bi kanu imel jadro, vendar se to pogosto uporablja. Zakaj pa se ne bo pozabavali še z vetrom.

Tako bi to izgledalo:


Več o tem pa na naslovu http://www.solwaydory.fsnet.co.uk/plans/index.htm

Lep pozdrav do takrat.

Ni komentarjev: