nedelja, 10. februar 2008

Kanu je rojen

Kanu je končan! Minili so trije meseci odkar sem začel. Mislil sem, da mi bo vzelo več časa glede na to, da sem kanu delal prvič.

Od zadnjega dela na kanuju je preostalo le še končno lakiranje. Zunanji del sem prelakiral z dvokomponentnim lakom, ker so mi svetovali, da je bolj odporen. Notranji deli pa so prelakirani z običajnim in cenejšim lakom, ki je namenjen tudi za čolne poleg ostalih stvari.

Na slikah se vidijo tudi sedeži, katerih še nisem pokazal. Narejeni so iz jesenovega okvirja preko katerega sem prepletel trak. Nosilci sedeža so postavljeni malo nižje kot ponavadi. Vrh sedeža je 15 cm od tal. To postavi težišče veslalca nižje kar pomeni bolj stabilno plovilo. Slaba stran tega pa je, da imaš manj moči za veslanje. Mogoče bom sedež montiral tako, da bo višina nastavljiva vsaj nekaj centimetrov.
No, tule so slike:


In poslednja s prvim potnikom na suhem:



Naslednjič se vidimo na vodi. Takrat bom napisal kako se kanu obnaša na vodi, občutka ob koncu pa tako ali tako ni mogoče opisati z besedami.

Do takrat...

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Pozdravljen!
Mene pa zanima, če se da dobit načrte za kanu.Oziroma kakšna je cena načrta, kje ste nabavil material, kolk vas je prišel material....
Lep pozdrav!
Aleksander

aleksander.jaksa@gmail.com

Igor pravi ...

Lep pozdrav...Mene tudi zanima skoraj enako vprašanje kot ga je prej postavil g. misko007.

Sem zainteresiran, da bi ga zdaj čez zimo tudi sam naredil.

Sem zelo navdušen nad modelom čolna in bi mi bil v izziv ga narediti.

Zato Vas prosim za pomoč z načrtom izdelave..

V pričakovanju vašega odziva Vas lepo pozdravljam!!!!

Lep pozdrav, Igor iz Otočca.

mail:jancyka87@gmail.com

žiga pravi ...

Pozdravljeni!

Midva sva se ta vikend pogovarjala na Kolpi o Vašem čolnu, če se spomnite. Kot že rečeno bi Vas prosil če mi lahko na mail pošljete link kje se da kupit načrt. Glede na to da sem lesar, se ga bom tudi sam lotil izdelave.

moj mail. bmw.ziga@gmail.com

hvala

Žiga