četrtek, 19. april 2012

SOLO KANU

V zimi 2011/12 se je v moji delavnici ustvarjal solo kanu (t.j. kanu za eno osebo) tradicionalnega klinker izgleda.

Želel sem izdelati kanu:
  • za eno osebo + prtljago
  • ki bo dovolj lahek za prenos (do 15kg)
  • ki bo tradicionalnega (skandinavskega) izgleda
  • ki bo malo bolj zahtevne izdelave kot prejšnji
Po nekajtedenskem iskanju primernega načrta, od kajaka do kanuja za eno osebo, mi je bil glede na izgled, težo čolna in metodo izdelave najbolj všeč načrt kot je na voljo pri:  http://www.clcboats.com/shop/boats/boat-plans/sassafras-12-double-paddle-pack-canoe-kit.html
Naročil sem njihovo knjigo z načrti (vsebuje načrte za tri različne dolžine kanujev) za vsega $19. Problem pa je bil v tem, da so vse dimenzije v inčih, kar me najprej odbilo in sem načrt pozabil za nekaj tednov. Ko vendarle nisem našel boljšega, sem se odločil, da načrt vendarle pretvorim v mm in se lotim izdelave.

Končne lastnosti:
Teža 13kg
Dolžina 3,7m
Širina 72 cm

V naslednjih nekaj prispevkih bom opisal in prikazal potek izdelave.

Ni komentarjev: